میکرو بلیدینگ چیست ؟

میکروبلیدینگ چیست ؟

میکروبلیدینگ نوعی معماری ابرو است .

میکروبلیدینگ شکلی از آرایش نیمه دائمی ، آرایشی است . که با استفاده از یک ابزار دستی یکبار مصرف که با سوزن های بسیارظریفی شبیه به شکل تیغه (میکروبلید) انجام میشود .

ابزاری بسیار دقیق و مانند یک خودکار است که نوک آن یک تیغه شیبدار با 10 تا 12 تا سوزن کوچک که در انتهای آن است .

سوزن هایی که به پوست نفوذ نمیکند اما فقط سطح را به ظرافت خراش می دهند ،و رنگدانه های درجه پزشکی روی لایه اپیدرم برای پوست کاشت می کند ، و باعث ایجاد شکل موی ظریف ( بنظر واقعی و طبیعی ) می شود. (فیلم میکروبلیدینگ ابرو ) ودر نتیجه ابروهای بسیار طبیعی بنظر می آیند .

سالن زیبایی ملیح مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان می باشد ، که با استفاده از بهترین مواد استاندارد پزشکی و برند ارگانیک فی (مشاهده نمونه کارها کلیک کنید ) در خدمت شما عزیزان میباشد.

سایه ابرو 

خط چشم دائم

بن مژه

رژ لب دائم 

میکروبلیدینگ

ابرو یکی از مهمترین بخش های چهره هر فرد می باشد . و تاثییر بسیار زیادی بر زیبایی افراد دارد ، پس اگر به ابرو های خود اهمیت میدهید ، در سالن زیبایی ملیح با طراحی و قرینه سازی توسط برنامه بدون هیچ خطایی و کاملا بدون درد و خونریزی میکروبلیدینگ ابرو را برای شما عزیزان (پیگمنتر ملیحه زمانی )انجام می دهیم .

جهت هرگونه مشاوره رایگان ، هماهنگی و رزرو نوبت از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام نمایید.

5 پاسخ
  1. travel blogger jobs salary
    travel blogger jobs salary گفته:

    excellent post, very informative. I ponder why the other specialists of this sector don’t understand this. You should continue your writing. I’m sure, you have a huge readers’ base already!

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *