مراقبت های بعد تاتو لب

مراقبت های بعد تاتو لب در این مطلب آموزشی قصد داریم دستور العمل مراقبت پس از رژ لب ،تاتو لب ، شیدینگ لب و … که برای ظاهر و طول عمر و ماندگاری تاتو  ، رژ لب  و شیدینگ ، لب های جدید شما بسیار مهم است بپردازیم  .

لطفا دستور العمل های مراقبتی زیر را با دقت مطالعه فرمایید و انجام دهید :

قبل و بعد تاتو لب
قبل و بعد تاتو لب

مراحل بهبودی رژ لب :روز اول : بلافاصله پس از عمل ، لب ها خشک ، ترک خورده ، سفت و حساس می شوند . ممکن است متورم و رنگ روشن  و یا تیره به نظر برسند . به مدت 4 ساعت پس از درمان ، با یک حوله کاغذی تمیز فشار ملایمی روی لب ها وارد کنید تا لنف ها از بین بروند . پس از 4 ساعت شروع به استفاده از پماد ( آ چشمی ) در صورت نیاز کنید تا لب ها دائما مرطوب شوند . از بوسیدن ، مالش یا اصطکاک در ناحیه لب ها خود داری کنید .

مراحل بهبودی رژ لب
مراحل بهبودی رژ لب

روز اول تا سوم : پماد را چند بار در روز روی لب ها بمالید . لب ها را همیشه مرطوب نگه دارید . از خوردن غذاهای چرب ، تند و چاشنی زیاد و نوشیدنی با نی خودداری کنید . بعد از هر وعده غذایی به آرامی لب ها را با آب بشویید و تمیز کنید و خشک کنید و سپس دوباره پماد بزنید .

 مراقبت های بعد شدینگ لب
مراقبت های بعد شدینگ لب

روز چهارم تا هفتم : بین این روزها ، فرآیند لایه برداری لب ها شروع و پایان می یابد  و رنگ 30 تا 50 درصد روشن  می شود . لب های خود را نچینید یا مالش ندهید و اجازه دهید لایه برداری به صورت طبیعی انجام شود . به مرطوب نگه داشتن لب های خود ادامه دهید .

مراحل بهبودی تاتو لب
مراحل بهبودی تاتو لب

هفته دوم : لایه برداری لب ها انجام می شود، رنگ روشن است . ممکن است به روال  عادی باز گردیید . لب ها تا شش هفته به بهبودی خود ادامه می دهند . هر هفته رنگ بیشتری ظاهر می شود ، مهم است که لب ها را مرطوب نگه دارید تا در پایان مرحله بهبودی بهترین رنگ را بدست آورید .

مراحل بهبودی رژ لب دایم
مراحل بهبودی رژ لب دائم

هفته ششم تا هشتم : لب هایتان خوب شده و شما احساس زیبایی میکنی !!! در بیشتر موارد برای تکمیل و زیباتر شدن احتیاج به  ترمیم تاتو رژ لب دوباره دارد تا به نتیجه دلخواه خود برسید .. لطفا دقت نمایید در تمام مراحل از استعمال دخانیات ، قلیان و مشروبات جدا خوداری نمایید و  همچنین با مطالعه  نکات گفته شده در مقاله…. مراقبت های بعد از میکرو بلیدینگ که تمام موارد گفته شده با مراقبت های بعد رژ لب دائم  و تاتو لب و شدینگ لب و…یکسان بوده ، نسبت به رعایت آنها توجه و اهتمام داشته باشید  . شما میتوانید برای خدمات رژ لب دائم ، شیدینگ لب ، تاتو لب و ….. در سالن زیبایی ملیح ( اصفهان خیابان پروین ) با بهترین مواد ارگانیک و برند و با نازلترین قیمت زیبایی خود را دو چندان کنید . رزرو نوبت :

رزرو نوبت
رزرو نوبت
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *